24 Ekim 2015 Cumartesi

ÖLME EŞEĞİM, ÖLME...





Şampiyonlar Lig’i Avrupa’nın en-iyi takımların amansız savaşları yerine, git-gide reklam ve pazarlama ürüne bürünmeye başladı. Turnuvanın değişen  formatı,  takımların artan sayısı, beraberinde rekabetçi ruhunu yok etmiş görünümdedir.

İşte, eleme aşamasında büyük takımlar kendilerini vermeyerek, tasarruflu oynarken, genelde küçükleri yeniyor, kendi aralarında maçlarını ise, berabere bitirmekteler. Kafaları daha fazla kendi liglerinde, hafta sonunda oynayacakları derbi veya zorlu deplasmanlardadır.Bir tek Premier Lig’in takımları futbolun hakkını vermekteler, ama onlar da her zaman gibi, modern futbolun bir çok konusunda ‘’fransız’’ kalmaktalar...
Kısacası, gittikçe artan bir tempo ile, Şampiyonlar Lig’i az futbol, fazla reklam, sponsorlar, ve paralara dönüşmeye başladı. Hakemler de ortama ayak uydurmuş, büyük takımları şöyle veya böyle mağdur bırakmamaya çalışmakta başarılı oldukları açık görünmekteler. Grup aşamasında…

Futbol izlenmesi için mart ayını beklenmeli, direk elemelerin tadını ancak o zaman çıkarılabilir. O zaman gelene kadar: ‘’ölme eşeğim ölme yaz gelir de yonca yersin!’’


                                                                                                                Ertan Hatipoğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En okunanlar